For secs år siden var Østjyllands Politi med i den rigtige ende, når det gjaldt om at begrænse antallet af sygemeldinger på grund af det psykiske arbejdsmiljø. Siden er det gået ned ad bakke, så kredsen nu hører til i den tunge ende. Hvad er det sket - og hvem har ansvaret? Vi har spurgt politidirektøren.
This story is only covered by news sources that have yet to be evaluated by the independent media monitoring agencies we use to assess the quality and reliability of news outlets on our platform. Learn more here.
For secs år siden var Østjyllands Politi med i den rigtige ende, når det gjaldt om at begrænse antallet af sygemeldinger på grund af det psykiske arbejdsmiljø. Siden er det gået ned ad bakke, så kredsen nu hører til i den tunge ende. Hvad er det sket - og hvem har ansvaret? Vi har spurgt politidirektøren.